štvrtok 7. novembra 2013

Tekvicove cupcakes

Ak ste v Novembri neupiekli ziadne cupcakes tak mi verte ...je najvyssi cas .A kedze vas vsetkych tak velmi lubim a stale na vas myslim rozhodla som sa s vami podelit o tento FAMOZNY UZASNY NEUVERITELNY recept.Presne tak priatelia,ruky dolu...toto je ten najlepsi cupcake aky som kedy upiekla.Chce sa mi plakat.Lebo boli tak neskutocne dobre.A co je na tom vsetkom najlepsie ...moji kolegovia su z nich takisto uplne mimo.Pretoze tieto som doniesla do prace bez toho aby som ich ochutnala.A ked prisla za mnou manazerka so slovami :Denisa bez srandy..Toto je ten najlepsi cupcake aky som kedy jedla ..OMG a hned do seba supla dalsie dva:) Nuz tak som ho ochutnala ..a..chcelo sa mi plakat.Lebo mala pravdu.Dokonala harmonia chuti .Som si 100000 % ista ze nabuduci rok ich upeciem na svoju svadbu ( nezartujem ).
                                                Tekvicove cupcakes
Potrebujeme :140 g nesoleneho masla ( ak vase maslo obsahuje sol odporucam nepouzit sol )
3/4 poh hnedeho cukru
1/2 poh krystaloveho cukru
1 2/3 poh hladkej muky
3 CL prasku do peciva
stipka soli
1 CL allspice (pripravime si ju zmiesanim rovnakeho mnozstva mletej skorice,mletych klincekov a mleteho muskatoveho orieska )
stipka mletych klincekov
425 g tekvicoveho pyre ( ja som pouzila menej z celeho mnozstva som odobrala 1/4 poh ,a bolo to super )
2 vajicka
Postup :Ruru si predhrejeme na 180C.Muffin formu si vylozime papierovymi kosickami.
Pomocou elektr.mixera si zmiesame maslo a oba cukre do hladka.Pridame vajicka a tekvicove pyre.
V dalsej miske si zmiesame muku,prasok do peciva,sol,allspice,mlete klinceky.Pridame si to k vajickovej zmesy.Naplnime si papierove kosicky takmer do plna ( ja som dala tak do 3/4 kosicka.).A dame ich piect na 30-35 min ( ja ich vzdy davam piect iba na 30 min lebo cesto je vtedy krasne makkucke a vlacne ).
Po vytiahnuti z rury ich nechame vychladnut .
                                        Javorova poleva 
Potrebujeme :170 g cream cheesu
2 poh praskoveho cukru
114 g masla,izbovej T
1/4 poh javoroveho sirupu
mletu skoricu
Postup:Pomocou elektr.mixera si zmiesame cukor a cream cheese.Pridame maslo a javorovy sirup ( ak sa vam vytvoria maslove hrudky nezlaknite sa ...mixujte to dlhsie a pomaly zmiznu.Budete mat krasnu snehovobielu polevu s bozskou chutou ! Upozornujem ze je vysoko navykova :)
Po vychladnuti cupcakes nanesieme na povrch polevu a posypeme skoricou !
















2 komentáre:

  1. Ahoj Dena, v brzké době budeme spouštět jeden zajímavý projekt, který by se ti mohl líbit a proto bych velmi ráda získala tvůj mejlový kontakt, abych ti mohla zaslat bližší informace ;)
    Budu se těšit a přeji hezký den,
    Marie (manavesela@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobry den Marie
      Som velmi rada a vdacna ze ste ma kontaktovali...dnes som vam poslala email :)
      Pekny den prajem :)
      Denisa

      Odstrániť