pondelok 10. júna 2013

Cucoriedkove cookies

Zboznujem cucoriedky.Ak mame doma cucoriedky som poslusna,mila a velmi velmi pritulna.Cucoriedky len tak,cucoriedkovy dzem,cucoriedkovy cheesecake ...vsetko proste vsetko ma tak strasne laka ze uz len pri predstavach slintam....V pohode ??Jasne,ved kazdy z nas ma nejaku tu slabinu a tou mojou su cucoriedky..
Strasne ma potesilo ze v poslednom cisle BBCGoodFood bol tento recept.Hoci nebol presne v takejto forme nakolko sa mi priecila predstava mat v cookieske slane pracliky(skrizene oci priatelia :).Som tak stastna ze dnes sa s vami mozem podelit ooo moj novy favourite -Cucoriedkove cookies :)

                                            Cucoriedkove cookies
Potrebujeme:175g masla,izbovej teploty
200g hnedeho cukru
100g krupicoveho cukru
1PL vanilkoveho extraktu
1 vajicko
250g hladkej muky
1/2CL sody bikarbony
200g cucoriedok
100g kuskov bielej cokolady
Postup:Ruru si predhrejeme na 190C.Plech si vylozime papierom na pecenie.
Maslo,cukor a vanilkovy extrakt si zmiesame pomocou elektrickeho mixera.Pridame vajicko ,zmiesame.
Pridame muku,sodu bikarbonu a stipku soli a opet dobre premiesame.
Napokon pridame cokoladu a cucoriedky (opatrne to vmisame do cesta pomocou varechy).
Vytvorime si male gulky a na plech ich poukladame tak aby mali medzi sebou vecsie medzery(ked sa budu piect tak sa nam pekne zvecsia)Pecieme 18 min.Po vytiahnuty z rury nechame vychladnut 10 min .








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára