sobota 4. októbra 2014

Presivana deka

Tak tento kolacik som upiekla doma pre rodicov z apetit knihy...Zaujal ma lebo ....bol tam tvaroh a ten ja proste zboznujem :)Kolac je jednoduchy a  chutovo dobry ...urcite vyskusajte :)
(Fotky z mobilu :( )
                                                    Presivana deka
Potrebujeme:maslo a hrubu muku na plech
5 vajec
1 poh krupicoveho cukru +3 PL pre tvaroh
2 poh polohrubej muky
2 PL kakaa (ja som pouzila holandske)
1 balicek vanilkoveho cukru
1 balicek kypriaceho prasku
1/2 poh slnecnicoveho oleja
500g polotucneho tvarohu
1/2 balicku vanilkoveho pudingu
3 PL mlieka (ale mozte pouzit aj menej men stacilo 1/2 PL )
Postup:Ruru si predhrejeme na 180C.
Plech 30x40 cm s vyssim okrajom si vymazame maslom a vysypeme mukou.
4 vajicka si rozdelime zltky od bielkov .4 zltky si vymiesame s cukrom.Muku si zmiesame s kakaom,vanilkovym cukrom,kypriacim praskom a postupne pridame k zltkovemu kremu...Vmiesame 1/2 poh vlaznej vody a 1/2poh slnecnicoveho oleja...Bielky si vyslahame do tuha a opatrne vmiesame do kakaoveho cesta.Cesto nalejeme do plechu a uhladime.
Tvaroh si zmiesame zo zvysnym vajickom,3PL krupicoveho cukru a vanilkoveho pudingu...Ak je tvaroh moc husty tak mozte pridat postupne trochu mlieka (ako som uz hore uviedla ja som potrebovala iba 1/2 PL )..Ochuteny tvarohovy krem dame do cukrarskeho sacku s odstrihnutou spickou a krizom krazom dame na kakaove cesto..Dame piect na 35 minut.




  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára