streda 20. novembra 2013

Hummingbird torta

Moji najmilsi dovolte mi povedat : Toto je uplna sladka bomba ! Neuveritelne vlacna torta s dokonalym balancom.....Uplne mi dosli slova ..Taka bola bozska...Ak chcete upiect tortu na narodeniny,meniny ci len tak ( na tortu netreba oslavu verte mi :) pri kavicku...Tak sa pustite do tejto ..a verte mi ...neolutujete !
( Recept je na slavnu Hummingbird tortu :)
                                                          Jesenna torta
Potrebujeme:300g krupicoveho cukru
3 vajicka
300 ml slnecnicoveho oleja
270 g bananov ( rozpucenych na kasu )
1 CL mletej skorice
300 g hladkej muky
1 CL sody bikarbony
1 /2 CL soli
1/4 CL vanilkoveho extraktu
100 g ananasu z konzervy ( nakrajaneho na mensie kusky )
100 g pekanovych orechov ( mozete pouzit aj vlasske ),nasekanych na mensie kusky + extra na ozdobu
Postup :Ruru si predhrejeme na 170C.Pripravime si tri( 20 cm v priemere ) tortove formy ktorych dno si vylozime papierom na pecenie.
Cukor,vajicka,olej,banany a skoricu si dame do vacsej misky a dobre ich premiesame.Postupne si pridame muku,sodu bikarbonu,sol a vanilkovy extrakt.A opat si to velmi dobre premiesame ( je len na vas ci chcete pouzit elektr.mixer alebo varechu ).Vmiesame ananas,pekanove orechy.
Cesto si rozdelime do foriem a dame piect na 20-25 min.Po vytiahnuti z rury nechame vachladnut.
                                                  Cream cheese poleva
Potrebujeme:600 g praskoveho cukru ( ja som pouzila iba 500 g )
100 g  zmaknuteho masla
250g cream cheese,vytiahnuteho priamo z chladnicky.
Postup :Pomocou elektr.mixera si zmiesame praskovy cukor a maslo.Napokon pridame cream chceese a dobre premiesame.(nepriemiesajte to az prilis lebo cream cheese sa bude roztekat na torte )...A napokon ju natierame medzi jednotlive korpusy a povrch torty .Dozdobime pekanovymi orechami...:)





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára