piatok 7. júna 2013

Cokoladovo bananove muffiny

Samozrejme ked jedna moja znama len tak nahodou spomenula ze zboznuje cokoladove muffiny prve co mi napadlo bol recept na tieto muffiny.Viac mi uz nebolo treba.
Hoci som ho trosku upravila a pridala k povodnemu receptu skoricu a kusky cokolady.Skorica nadherne rozvoniala cely dom a co je lepsie ako kusky horucej cokolady v uzasnom cokoladovo bananovom muffine ????
                                              Cokoladovo bananove muffiny
12ks
Potrebujeme: 
zrelsie banany,z ktorych si urobime pomocou vidlicky kasu 
125 ml rastlinneho oleja 
2 vajicka 
100 g hnedeho cukru
225 g hladkej muky
3 PL kakaa
1 CL sody bikarbony
1 CL  mletej skorice
100 g cokolady(nasekanej na kusky)
Postup:Ruru si predhrejeme na 200C.Muffinovu formu si vylozime  papierovymi kosickami.
K bananom si pridame olej,vajicka a cukor.Dobre zmiesame.
Do misky si dame muku,sodu bikarbonu,skoricu a kakao a pridame to k bananom.Dobre premiesame a pridame kusky cokolady. 
Cesto si rozdelime do papierovych kosickov a dame piect na 15-20 min.







 

5 komentárov:

  1. vyzeraju super,,,prosim ta kde si kupila tie kosicky? Alebo to je iba papier na pecenie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj,kosicky som kupila v Anglicku ale pokusila som sa najst aspon nieco podobne co by si si mohla zohnat na slovensku a dostala som sa k tejto stranke http://www.mycupcake.sk/10/tulipanove-kosicky.html ktora sa mi zda byt celkom zaujimava :)Prajem pekny den

      Odstrániť
    2. dakujem:), ale toto som nasla aj ja, ale mne sa velmi paci ten tvamohnedy papier a tu sa mi ho nedari zohnat :-/

      Odstrániť