pondelok 3. júna 2013

Carbonara

Talianska kuchyna je moja najoblubenejsia.Ich jednoduche,rychle a velmi chutne recepty ma vzdy dostanu.Samozrejme ze cestoviny su u nich srdcova zalezitost a ja na nu nedam dopustit.Ja osobne ich mozem jest ..stale..A tak som minuly tyzden venovala talianskej kuchyni a vytvorila som bombove vecere.A verte mi ak uz aj moj priatel nad jedlom ochka a dakuje tak to je uz extra pecka :)
V prvom poste tohto mesiaca sa s vami chcem podelit o jednoduchy ale NEUVERITELNY recept na Carbonaru,Ja osobne som pouzila aj hriby na ktore som mala neskutocnu chut.
                                               Carbonara
Potrebujeme:250g spagiet
maslo
1 salotku,nakrajanu
2 cesnakove struciky,nakrajane
6 kuskov slaniny( Na SK bude vhodnejsia salama)cca300g
2 vajicka
142ml smotany
25g Parmezanu,nastruhaneho 
70g hribov,nakrajanych
Postup:Do hrnca si dame varit cestoviny.
Hriby,salotku,slaninu a cesnak si dame do panvice s maslom.Smazime 5-7 min az do zlatava.
V miske si zmiesame vajicka,smotanu takmer vsetok Parmezan a cierne korenie(vobec nim nesetrite.)Uvarene spagety si precedime a dame do zmesy smotany a vajicok a pridame  slaninu .Dobre vsetko premiesame.Rozdelime medzi dva taniere a pridame zvysok parmezanu.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára