nedeľa 27. októbra 2013

Jablkova Sharlotka

Najvyssi cas sa s vami podelit o tuto dobrotu.Dlho som pred vami skryvala tento recept a to iba z jedineho dovodu : Lenivost.Je pravda ze praca ma maximalne vytazuje a ked pridem domov jedine co chcem robit je : Lahnut si pred telku a jest cerealie s mliekom.Lenze to je luxus ktory si nemozte dovolit ak mate doma hladujuceho a nedockaveho muza. Vzdy ked je doma so mnou F premozem sa a uvarim mu nieco chutne a hlavne rychle (lebo potom samozrejme mozme obaja lezat pred telkou :)A ked uz sa konecne pustim do varenia tak si nemozem odpustit pripravit aj kolac.Ale predpokladam ze to vas vobec neprekvapuje:)
A tak sa dnes chcem s vami podelit o tento super dobry kolac : Jablkova Sharlotka.Je to rusky kolac a docitala som sa ze kazdy Rus ju vie pripravit nakolko je to najjednoduchsi jablkovy kolac :) A na kolko tam nejde ziadne maslo ci olej vobec sa nemusite trapit nejakymi kaloriami :)Je to naozaj chutny kolac ktory vas prijemne zahreje.
                                                    Jablkova Sharlotka
Potrebujeme:6 vacsich jablk (ja som mala chutovo kyslejsie )
3 vajcia
1 poh (200g) krystaloveho cukru
1 CL vanilkoveho extraktu
1 poh (125g ) hladkej muky
Mleta skorica na posypanie
Postup : Ruru si predhrejeme na 180C.Dno tortovej formy(23cm ) si vylozime papierom na pecenie.Celu si ju naolejujeme.Jablka si ocistime  a nakrajame na mensie kusky (ja som si polky jablk rozkrojila na 4 pasiky a tie som si pokrajala na mensie kusky ).Vysypeme ich do uz pripravenej formy.
Pomocou elektr.mixera si zmiesame vajicka s cukrom .Pridame vanilkovy extrakt a muku.Opet dobre zamiesame (cesto bude celkom huste ) a nalejeme do formy s jablkami.Cesto by malo byt zarovna s jablkami ( nezabudnite si ho uhladit a vsetky jablka by nim mali byt pokryte )....Dame piect na 55-60 min.Po vytiahnuty z rury kolac nechame vychladnut az potom ho vytiahneme z formy.Posypeme skoricou a praskovym cukrom :)















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára