streda 27. marca 2013

Coconut bread

Moji najmilší priatelia naozaj ma mrzí že v poslednej dobe o mne nepočuť ale bohužiaľ môj počítač mi doslúžil a ešte pár dní to bude vyzerať asi tak že budem na vás iba myslieť a snivať o tom ako sa s vami podelím o Passionfruit cheesecake ktorý mám pre vás prichystaní už dlhšiu dobu.Dúfam že mi odpustíte a verte že sa zatiaľ máte na čo tešiť a ja sa veru neviem dočkať :)Dnes sa s vami chcem podeliť o tento kokosový chlebík ktorý sa veľmi rýchlo zaradil medzi moje obľúbené.
                                            Coconut bread
Potrebujeme:2 vajíčka
1 1/4 poh (295 ml) mlieka
1 ČL (5 ml) vanilkového extraktu
2 1/2 poh(315 g) hladkej múky
1/4 ČL soli
2 ČL(10 g) prášku na pečenie
1-2 ČL škorice
1 poh (200g) cukru
1 1/2poh (140 g) nastrúhaného kokosu
6 PL (85 g) rozpusteného masla
Olej na vymastenie plechu
Postup:Rúru si predhrejeme na 180C.
V malej miske si rozmixujeme vajíčka,mlieko a vanilkový extrakt.
Vo väčšej miske si zmiešame múku,prášok na pečenie,soľ a škoricu.Pridáme kokos a cukor.
Vmiešame si do toho mlieko a miešame až kým sa nám to dobre zmieša.Pridáme maslo a miešame  do hladka.Plech na pečenie si môžme natrieť olejom ..alebo vymastiť maslom a vysypať múkou.Pečieme 1-1 1/4 hodiny.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára