pondelok 15. decembra 2014

Zazvorove cookies podla Donny Hay

Len malokto vie ze sa velmi zufalo snazim najst recept na najlepsie zazvorove cookies..Vlastne ide o to ze pred nejakymi 3 rokmi cez jedno krasne leto som upiekla  perfektne zazvorove cookies..Potom sa vsak stalo nieco co som necakala:Stratila som recept a uplne mi vypadlo z kade som ho mala...Odvtedy som vyskusala niekolko cookies...Hovoriac si ze raz sa k tomu receptu skor ci neskor dostanem ....ale zatial sa s vami podelim o recept ktory ma aspon trosku zaujal..Recept o ktorom si myslim ze patri do vasho domaceho zosita s receptami ktore z casu na cas pripravite pre vasu rodinu .
Tieto cookies su taka zlata stredna cesta v zazvorovom svete..Nie su prehnane vyrazne ale ani prehnane sladke ..Su niecim co si s radostou date k cajiku pri telku a uplne zabudnete ze ste zjedli uz 6!! Lebo naozaj su celkom fajn ...Moj svokor si na nich pochutil so slovami ze hoci nevyzeraju bohvieako (priprovnal ich vyzor k pecenym zemiakom !!! ) chutia vyborne ! :)
                                                      Zazvorove cookies podla Donny Hay
Potrebujeme:150g masla,izbovej T
1 CL vanilkoveho extraktu
1 1/4 poh hnedeho cukru
1 vajicko
1 1/4 poh hladkej muky
1 PL mleteho zazvoru
1/4 CL sody bikarbony
1 poh demerara cukru
Postup:Ruru si predhrejeme na 180C.Plech si vylozime papierom na pecenie.
V miske si vyslahame cukor,vanilkovy extrakt a maslo.Pridame vajicko premiesame a pridame preosiatu muku,zazvor a sodu bikarbonu..Poriadne vymiesame a pomocou cajovej lyzizky vytvarujeme gulicky ,obalime v demarara cukre..Poukladame na plech a dame piect na 10-12 minut.Po vytiahnuti z rury nechame vychladnut.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára