streda 7. augusta 2013

Cestovinove Risotto s hraskom a slaninkou


 V tomto recepte pouzivam  ORZO co je vlastne mala cestovina ktory ma tvar ryze.Ak sa vam vsak nedari najst orzo tak mozte uplne v pohodke pouzit COUSCOUS alebo PENNE.Ja osobne mam na orzo obrovsku slabost.Zboznujem ho,..milujem ho....nie ...som nim uplne POSADNUTA !!!! :)Toto cestovinove risotto je uplne famozne a u mna je to idealna,rychla a chutna vecer uprostred sialeneho tyznda ! :)..A teraz ma ospravedlnte idem sa pustit do zvysku tejto paradnej dobrotky :)
                                      Cestovinove risotto s hraskom a slaninkou 
Potrebujeme:2*15 ml olivoveho oleja
150g slaniny (ja som pouzila slaninu ale vy mozte trebars chorizo ci obycajnu salamu nakrajanu na hrubsie kusky ,...co len chcete )
150g mrazeneho hrasku
250g orzo cestoviny
625ml vriacej vody
1 PL zmeknuteho masla
2 PL nastruhaneho parmezanu
Postup:V panvici (odporucam vecsiu nakolko vsetko sa vari v jednej nadobe ) ci mensom hrnci si zohrejeme olej.Do chrumkava si osmazime slaninku.Pridame si hrasok a 1 minutku miesame.Pridame si orzo ,dobre to premiesame a pridame vodu.Trosku soli (Parmezan je sam o sebe dost slany takze prosim neprezente to so solou)Znizime plamen a nechame varit 10 min.Obcas si to premiesame .Ak to bude vyzerat lepkavo pridame trosilinku vody.Ked bude cestovina hotova (voda sa absorbuje ) vmiesame maslo a parmezan.A mame SUPER UZASNU veceru hotovu :)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára