streda 3. júna 2015

Risotto z petrzlenovej vnate podla Nigela Slatera

Risotto sa u nas doma pripravuje pomerne casto.Len z par ingrediencii dokazete vytvorit nieco tak vynimocne ako toto uzasne kremove risotto ktore je radost jest ..Nikdy ma nedokaze prestat sokovat ako strasne ho zboznujem..risotto by som kludne mohla jest stale a nikdy ma neomrzi..Pouzit petrzlenovu vnat ako hlavnu prichut bola pre mna nova skusenost ...trosku som sa jej bala nakolko nie som jej moc velkym fanusikom..Ale v tomto risotte tu bola dokonala suhra chuti a naozaj som si pochutila...Kedze som ho pripravila uz niekolko krat povedala som si ze je najvyssi cas sa s vami on podelit.
(V masle nikdy neuvadzam kolko som ho pridala nakolko vzdy tam pridam tak od oka..)
                                             Risotto z petrzlenovej vnate podla Nigela Slatera
Potrebujeme:50g petrzlenovej vnate
1 liter zeleninoveho vyvaru
1 mala cibula,nakrajanu na drobno
maslo
300g Arborio ryze
180ml bieleho vina
4 PL nastruhaneho parmezanu
Postup:Ako prve si nasekame petrzlenovu vnat na drobno (ak chcete kludne mozete stonky dat do vyvaru ).
V panvici si rozpustime maslo a pridame cibulu ktoru orestujeme.Vmiesame ryzu premiesame a zalejeme vinom.Nechame bublat 1-2 min a  pridavame postupne vyvar (moze sa stat ze ho nespotrebujete uplne cely ...a vzdy musite svoje risotto premiesavat)..Ked bude risotto hotove pridame maslo,parmezan a nasekanu petrzlenovu vnat...Vsetko poriadne premiesame..A mozete papat !











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára